hero

.
.

one-column

AGA Gaas 24/7 iseteeninduspunkt – gaas kättesaadav igal ajal!

Gaas 24/7 iseteeninduspunkt on AGA uudne lähenemine gaasiballoonide ostmisele ja rentimisele, kuna nüüd ei pea te sõltuma nädalapäevadest ja teeninduspunkti lahtiolekuaegadest, vaid saate gaasiballoone osta, rentida või tühje balloone uute vastu vahetada ööpäevaringselt. AGA Gas 24/7 mobiilirakenduse abil korraldate oma tegevused ise, kus vastavalt juhistele juhendatakse teid samm-sammult, mida teha, et ostu lõpule viia.

Hetkel asub esimene Gaas 24/7 iseteeninduspunkt aadressil Väike-Männiku 7, Tallinn. Õigepea oleme avamas uusi iseteeninduspunkte, millest anname Teile peagi teada.

Kui vajate lisainformatsiooni või soovite teenusega liituda, võtke ühendust AGA klienditeenindusega e-posti teel klienditeenindus@ee.aga.com või telefonil 6 504 511 (E–R 8.00–17.00).

Registreeruge Gaas 24/7 kasutajaks [type=button link=http://www.aga.ee/registreerimine]
 

even-1
Brown #ccc1b3

three-column
Blue grey #6e787d

Ostmine mobiilirakendusega

Gaas 24/7 iseteeninduspunkt toimib mobiilirakenduse AGA Gas 24/7 abil, st et nii sellesse sisenemise, tühjade balloonide tagastamise kui ostu tegemisel juhendab Teid mobiilirakendus.

Laadige alla mobiilirakendus[type=button link=even-2 scroll]

Kättesaadav

Gaas 24/7 iseteeninduspunkt on avatud ööpäevaringselt, mis tähendab, et kui vajate gaasi kas pärast tööpäeva lõppu või nädalavahetusel, saab iseteeninduspunkti külastada ükskõik millisel kellaajal.

Uurige lisa[type=button link=two-column scroll]

Kiire

Gaasi lõppedes saate igal ajal minna 24/7 iseteeninduspunkti ja asendada tühi balloon uuega.

Küsige lisainfot[type=button link=hero scroll]
´
two-column
Brown #ccc1b3

Kuidas kasutada?

AGA Gas 24/7 mobiilirakendus võimaldab teil osta ja rentida AGA gaase ja gaasiballoone Gaas 24/7 iseteeninduspunktist. Rakenduse kasutamiseks peate olema registreerunud AGA veebilehe (www.aga.ee/registreerimine) kaudu kasutajaks ning saanud e-postile kasutajanime ning salasõna. Soovi korral saate mobiilirakenduses salasõna vahetada.
 
Rakenduse esilehel on võimalik:

  • Kasutajanime ja salasõna sisestamisel sisse logida.
  • Uuendada unustatud salasõna.
  • Saada ADR informatsiooni viimase ostu kohta.
Rakendusse sisseloginuna on võimalik
  • Üleval vasakul servas kuvatakse teie konto kasutajanimi, mille nimel ostu sooritate.
  • Üleval vasakul servas asub menüü logo, mille alt on leitavad valikud lisainformatsiooni saamiseks (vt. täpsemaid kirjeldusi alapunktis Menüü).
  • Iseteeninduspunkti sisenemiseks on vajalik 4-kohaline uksekood, mis genereeritakse ekraani keskel oleval nupul vajutades.
Menüü
  • Kasutusjuhised – iseteeninduspunkti ja mobiilirakenduse kasutamiseks vajalikud juhised
  • Ajalugu – kasutajapõhine ostutellimuste ajalugu
  • Kontakt – AGA kontaktid lisainformatsiooni küsimiseks, teate või pildi edastamiseks telefoni või e-posti teel.
  • Salasõna vahetamine – võimaldab vahetada salasõna
  • Välju – mobiilirakendusest väljalogimine
Uksekood
  • Uksekoodi saamiseks peab mobiiltelefonis olema sisse lülitatud GPS (asukoha määramise teenus). Sellega määratakse teie asukoht ning saadetakse 4-kohaline Gaas 24/7 iseteeninduspunkti uksekood. Telefoni ekraanile ilmuv kood tuleb sisestada uksel olevale numbritabloole. Uksekood on kehtiv 30 minutit, mille järelejäänud aega näidatakse ekraanil. Ostude tegemise ajal näete järelejäänud aega ekraani päises.
  • Ostuprotsessi alustamiseks vajutage nuppu „ALUSTA“.

Ostuprotsess

  • Toodete ostmine ja kasutatud tühjade balloonide tagastamine toimub mobiilirakenduses ballooni triipkoodide skaneerimise teel.
  • Enne uute gaasiballoonide ostma asumist küsib rakendus, kas on tagastatavaid, s.t tühjasid balloone.
    • Valides „JAH“, alustate vastavalt rakenduse juhistele tühjade balloonide triipkoodide skaneerimist. Tühjade balloonide skaneerimise järel jätkate ostuprotsessi kas uute balloonide skaneerimisega või tegevuse lõpetamisega.
    • Valides „EI“, s.t tagastatavaid tühjasid balloone ei ole, alustate koheselt uute balloonide skaneerimisega.
  • Kui balloonil puudub triipkood, leiate selle iseteeninduspunkti seinalt (tühjade balloonide skaneerimiseks) või balloonide kohal asuvatelt tootesiltidelt (uute balloonide skaneerimiseks).
  • Juhul kui triipkoodi skaneerimine ei õnnestu, võib see olla põhjustatud ebapiisavast valgusest või defektsest triipkoodist.
    • Valguse lisamiseks saate skaneerimisrežiimis üleval paremal asuvast ikoonist sisse lülitada mobiiltelefoni taskulambi ja skaneerida toote uuesti.
    • Koodi käsitsi sisestamiseks tuleb liikuda skaneerimisrežiimist tagasi, klõpsates nupul „TAGASI“. Avaneb käsitsi sisestamise režiim, kuhu tuleb sisestada tootekood ja ballooni triipkoodi 4 viimast numbrit.
Ostu kokkuvõte
  • Ostu kokkuvõtte lehel näete 4 valikut:
    • Hetkel skaneeritud uued balloonid – nimekiri toote nimetuse, ballooni suuruse, koguse ja hinnaga.
    • Hetkel skaneeritud tühjad balloonid – nimekiri toote nimetuse, ballooni suuruse ja kogusega.
    • Skaneeri tühjad balloonid – valides saate jätkata skaneerimist.
    • Skaneeri uued balloonid – valides saate jätkata skaneerimist.
NB! Toote järel asuval punasel ristil klõpsates eemaldatakse toode nimekirjast.
  • Ostuprotsessi lõpetamiseks klõpsake nupul „EDASI“, mille järel suunatakse teid ostu kokkuvõtte lehele.
Ostu kinnitamine ja tellimuse esitamine
  • Sel lehel leiate info tagastatud ning ostetavate toodete, koguse, ADR punktide ning lõpphinna (sh km) kohta.
  • Soovi korral saate lisada väljale „Viide“ enda jaoks selgituse.
  • Allapoole liikudes veenduge ostu õigsuses ning kinnitamiseks klõpsake nupul „KINNITA OST“, mille järel vormistatakse tellimus. Ostuprotsessis tagasiliikumiseks klõpsake nupul „TAGASI“.
  • Nupul „KINNITA OST“ klõpsamise järel ilmuv teade „Täname tellimuse eest!“ kinnitab, et teie ost on sisestatud ja tellimus edastatud ning võite AGA Gas 24/7 mobiilirakendusest väljuda, valides menüüst „LOGI VÄLJA“.
  • Iseteeninduspunktist väljumisel veenduge, et sulgete enda järel kindlasti ukse.
KKK
  • Mida teha, kui toodete skaneerimine ei õnnestu?
Skaneerimise ebaõnnestumine võib olla põhjustatud ebapiisavast valgusest või defektsest triipkoodist.
  • Valguse lisamiseks saate skaneerimisrežiimis üleval paremal asuvast ikoonist sisse lülitada mobiiltelefoni taskulambi ja skaneerida toote uuesti.
  • Koodi käsitsi sisestamiseks tuleb liikuda skaneerimisrežiimist tagasi, klõpsates nupul „TAGASI“. Avaneb käsitsi sisestamise režiim, kuhu tuleb sisestada tootekood ja ballooni triipkoodi 4 viimast numbrit.
  • Kuidas liikuda menüüst pealehele?
    • Selleks tuleb vajutada Gaas 24/7 logol.
even-2

Hakka kasutajaks!

Iseteeninduspunkti kasutajaks hakkamisel ja enne selle külastust palume teil eelnevalt registreeruda Gaas 24/7 kasutajaks AGA veebilehel www.aga.ee/registreerimine. Registreerimine võtab aega kuni 2 päeva ning saadame teie e-postile Gaas 24/7 kasutajatunnused ja parooli, mille saadame teile hiljemalt 2 päeva jooksul. Lisaks palume alla laadida mobiilirakenduse Gaas 24/7, mille abil gaase ostma hakata. 

Registreeruge Gaas 24/7 kasutajaks [type=button link=http://www.aga.ee/registreerimine]

Laadige alla mobiilirakendus
 

even-2
even-3
video
four-columns
form